Redaktionel omtale

I en redaktionel omtale får du mulighed for at fortælle din historie, vise og beskrive et eller flere af dine produkter i dit brand i en sammenhæng, hvor dine brugere gerne vil læse om dig. 

Unik opmærksomhed

Budskabet fra dig drukner ikke i et væld af annoncer, og det giver samtidig en helt særlig opmærksomhed. En redaktionel omtale består af tekst, billeder og links også kaldet advertorial, hvor du får mulighed for at fortælle din aktivitet, vise og beskrive et eller flere af dine produkter i en sammenhæng, hvor dine brugere gerne vil læse om dig. Advertorial er en sammensmeltning af advertisering (annoncering) og Editorial (redaktionelt budskab/bearbejdelse). 

Fordelen ved en redaktionel omtale eller Advertorial er at man forener det bedste fra begge begreber. Du bestemmer selv i hvilket kategori den skal placeres, eksponeringen af denne og medie, mens historien om dit produkt bliver fortalt igennem det levende journalistiske redaktionelle sprog, der appellerer til læseren. Du får fortalt hele historien, hvor en billed annonce ikke kan rumme samme nuancer.

Sagt med andre ord - en redaktionel omtale giver en helt særlig opmærksomhed på dit budskab, så det ikke drukner i et væld af andre annoncer. En redaktionel omtale består af tekst, billeder og links.

Redaktionelle omtaler er markeret som reklame med grafikken "Annonce" i øverste linie, så man kan se at der er tale om redaktionel omtale af et produkt.

Ift hvor en annonce kun er på i en tidsbestemt periode, så bliver redaktionelle omtaler aldrig slettet, bortset hvis annoncøren selv ønsker dette.

Prisniveau: Mellem 5.-25.000 kr ekskl. moms afhængig af hvor meget tid vi skal bruge. Vi kommer gerne ud og tager fotos, interviewer kilder mm, hvis dette ønskes.

Redaktionel omtale vil altid blive omtalt i det ugentlige nyhedsbrev vi udsender. Kontakt os for Redaktionel omtale